piątek, 18 marca 2016

♡♡♡  Witajcie Kochani ! ♡♡♡



        Postanowiłam sobie, że będę pisać posty tak co 7-8 dni jednak jak widać ostatni post był 12 dni temu. W sumie to nie jest tak dużo czasu, ale jednak złamałam swoje postanowienie i czuje, iż będzie łamane, aż do testów trzecioklasisty. Panie Boże ZNÓW pisze o tych testach. TESTY TESTY TESTY.  Siedzą mi one cały czas w głowie. Jednakże muszę się pochwalić, bo jakoś mniej się nimi stresuję od tych dwunastu dni. Robię postępy. Koniec z tymi egzaminami.
Wszystkie fotografie, które możecie zobaczyć niżej robiłam prawie cały tydzień. Każdego dnia gdy po szkole wychodziłam z psem na spacer brałam aparat i robiłam zdjęcia wszystkiego co zwróciło moją uwagę. 
Nie są może one najpiękniejsze, bo pies mi ciągle przeszkadzał. Na kilku z nich jest właśnie Nikuś (mój pies), zachód słońca, jakieś roślinki i nawet moja ręka. Fascynujące! 

Ten tydzień minął mi nawet dobrze poza tym, że codziennie miałam kartkówki (oprócz środy).Dzisiaj nawet bawiłam się z moi frojndem ( dla nie kumatych lub nie mających w ogóle styczności z niemieckim. Freund oznacza po polsku przyjaciel a czyta się to właśnie 'frojnd' hahahahahaha) w filmowca i fotografa, bo pomagałyśmy nagrać filmik jednemu z naszych nauczycieli na konkurs o zabytkach z naszego regionu. W tym tygodniu też dużo grałyśmy w koszykówkę i jeszcze bardziej ją polubiłam :). 

Podsumowując ten tydzień był pełen śmiechu ale  w sumie jak zawsze, bo jak się ma śmiesznych przyjaciół to tak jest. ♡



















Do zobaczenia kochani!
    xMikuxx
   ♡♡♡

43 komentarze:

  1. Głowa do góry to tylko testy :) Matura jest gorsza ;p

    Pozdrawiam i powodzenia

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Też za miesiąc czeka mnie ten test. Postanowiłam, że nie będę się uczyć z tych rzeczy, które mnie nie interesują. Rozwiązuje testy z matematyki, fizyki, geografii. Bo na tym mi zależy. W liceum tymi kierunkami będę się kierować. A ty wiesz gdzie dalej idziesz? Jakie przedmioty lubisz?
    Piękne zdjęcia :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuje iść dalej na kierunek związany z biologią i chemią. :)

      Usuń
  3. Fajne zdjęcia. Również w tym roku piszę testy.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre zdjęcia, nie myślałaś o tym żeby je troszkę przerobić, obrobić? :)
    Powodzenia na testach! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o tym, ale postanowiłam,że jednak zostawię je takie bez obróbki. :)

      Usuń
  5. świetne zdjęcia! Kocham takie posty <3
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia!! <3 wspólna obserwacja? Jeśli nie masz nic przeciwko, daj znać u mnie - uczciwie się odwdzięczę! :*
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia! Bardzo mi się podobają:) Może wspólna obs? Daj znać u mnie zapraszam primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :) Świetne kadry! :)
    http://viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Testy na pewno pójdą Ci dobrze :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia :)
    też mam egzaminy w tym roku ehh :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przejmuj się testami, na pewno świetnie Ci pójdzie :)
    Śliczne zdjęcia
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne zdjęcia nadchodzącej wiosny <3
    mogłabys poklikać w najnowszym poscie ? I co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie możesz się tak przejmować testami,bo zwarjujesz :D Zdjęcia cudne,takie melancholijne i wprowadzające w zadumanie. Ten wpis był dla mnie wielką przyjemnością,gdyż jego otoczka jest wypełniona spokojem i relaksem. Dziękuję za taką dawkę podziwu :)

    Zapraszam!!!
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wrzuć na luz, nie można się wszystkim zamartwiac ! :)
    Super zdjecia :) nie sa ani obrabiane ani niewyraźne - cos co mi sie podoba w zdjeciach i tego co jest coraz mniej :C
    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia :) Obserwuję :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. W tym roku również piszę egzaminy gimnazjalne, więc życzę powodzenia!
    Piękne zdjęcia- pierwsze oraz dwa ostatnie uważam za najlepsze ♥

    http://natasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę powodzenia ♡

      Usuń
  17. śliczne zdjęcia :)
    mypinkdreams3.blogspot.com
    obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju, widzę, że wszyscy przeżywają już egzaminy! Niemniej jednak życzę Ci, aby poszły dobrze. Też lubię koszykówkę, ale nie tyle grać, co oglądać. ;) Też mam codziennie kartkówki albo sprawdziany, to męczące. :/ Świetne zdjęcia! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętam jak ja przeżywałam egzaminy, jeździłam wszędzie z podręcznikiem do biologii, ale później okazało się, że nie było tak źle :) śliczne zdjęcia, podobają mi się Twoje paznokcie :3

    Buziaki :*
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękne zdjęcia ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie na anitafafara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny blog! Piękne zdjęcie na prawdę:) Również obserwuje primegoal.blogspot.com x

    OdpowiedzUsuń
  22. fenomenalne zdjęcia..super początek bloga! zycze powodzenia! na pewno będzie super :)


    mój sposób na piękne,farbowane włosy!- http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie ma co się stresować tymi testami, będzie dobrze :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia i nie ma co się stresować ;))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi miło ze wpadłaś na mojego bloga 💕💋

    Twój rownież jest cudowny, bo jest Twoj i autentyczny. Zostawiam obs 💞 wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia na testach :)
    Śliczne zdjęcia ❤

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia na testach :)
    Śliczne zdjęcia ❤

    OdpowiedzUsuń
  29. Głowa do góry kochana! Testy niby są ważne, ale zależy również do jakiej szkoły składasz papiery, bo każda ma inny poziom. Ja również w tym roku piszę testy, ale mówię sobie, że co będzie to będzie. Mam nadzieję, że dobrze mi pójdzie matma, bo idę na politechnikę, a Ty? :D Świetne zdjęcia, obserwuję :*

    ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne zdjęcia :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie przejmuj się testami. Nawet jak ci nie wyjdą to nie koniec świata. Śliczne zdjęcia :).
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Miłego dnia :)
    Poklikasz w linki? Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/banggoodcom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  33. super post i piękne zdjęcia :) obserwuję 38 i liczę na rewanż :) http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zostałaś nominowana do LBA! Szczegóły u mnie ZAPRASZAM
    http://fashionblackqueen.blogspot.com/2016/08/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia! Najbardziej podoba mi się to z niebem. Mój blog <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. ♡
Nawet nie wiecie jak bardzo on mnie motywuje.
Zostawcie link do swojego bloga, a postaram się wpaść do was i również zostawić komentarz lub obserwację.